Інженерні мережі плюс
  • 0

Гарантія

Гарантійні строки

На весь товар, придбаний в нашому Інтернет-магазині HERZ, поширюється офіційна гарантія виробника терміном
 - 6 років на сантехнічні змішувачі
- 5 років на арматуру.
 Термін гарантії вказується в гарантійному талоні.

Гарантійний талон

При доставці товару ми оформляємо гарантійний талон для кожної одиниці купленого товару. Гарантійне обслуговування товарів (заміна) здійснюють безпосередньо на заводі-виробнику товару. Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає правильно заповнений гарантійний талон, в якому обов'язково вказуються:
- модель;
- артикул;
- гарантійний термін;
- дата продажу.

Обов'язковою вимогою є також наявність печатки компанії. Гарантійний талон зберігається протягом всього терміну експлуатації товару.

У праві на гарантійне обслуговування може бути відмовлено в таких випадках:
1. Пошкодження / недоліки в товарі, після його передання покупцеві.
2. Змінені, стерті або нерозбірливо прописані в документах модель, артикул, дата продажу.
3. Дефект викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками, навмисними або необережними діями споживача або третьої особи.
4. Наявність механічного пошкодження.
5. Установка особами, які не мають відповідних повноважень та кваліфікації.
6. Дефект викликаний змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеної в інструкції з експлуатації.
7. Пошкодження / недоліки заподіяні в процесі транспортування (за винятком випадків заподіяння ушкоджень не покупцем).

Повернення та обмін товару

Повернення товару неналежної якості протягом гарантійного терміну.

Згідно пункту 3 статті 8 "Закону про захист прав споживачів", покупець може здійснити повернення або обмін товару неналежної якості (обмін на аналогічний товар, або повернення коштів). Дана можливість є дійсною, тільки якщо не були порушені умови експлуатації товару і товар не може бути відремонтований в сервісному центрі фірми-виробника.

Обов'язковою умовою повернення є виконання наступних пунктів:
- наявність висновку/заключення сервісного центру про неможливість ремонту або усунення дефекту;
- наявність товарного чека та гарантійного талону;
- наявність товару в повній комплектації. Відповідно до п.12 ст.1 Закону України "Про захист прав споживачів"
- "істотним недоліком" вважається недолік, який має наступні обов'язкові елементи:
1) робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення;
2) з'явився з вини виробника (продавця);
3) після його усунення з'являється знову з незалежних від споживача причин;
4) при цьому має одну з таких ознак:
• він взагалі не може бути усуненим;
• на його усунення необхідно термін понад чотирнадцять календарних днів;
• він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в договорі.

Повернення товару належної якості протягом 14 днів з моменту покупки.

На підставі ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" обмін / повернення товару може здійснитись протягом 14 календарних днів з моменту покупки (товар не підійшов за кольором, формою, габаритами, розміром або з інших причин не може бути використаний).

Обов'язкові умови для обміну / повернення:

• товар не був в експлуатації та жодним чином не використовувався;
• не проводився монтаж та підключення обладнання;
• повністю збережена фірмова упаковка і комплект поставки (включаючи ярлики та всі пакувальні матеріали);
• товар знаходиться в тому ж стані, що й на момент покупки / передачі користувачеві (без будь-яких механічних пошкоджень та дефектів);
• наявність розрахункових документів на товар отриманих споживачем разом з товаром.

У випадку, якщо всі вищенаведені умови виконуються, клієнт оплачує зворотну доставку техніки згідно діючих тарифів, або ж самостійно доставляє товар до нашого офісу. Для більш оперативного обміну / повернення - попередньо зв'яжіться з нами та узгодьте всі технічні, фінансові й організаційні питання.